HTML

Darázs blog - Darázsirtás, Lódarázs

A darazsak életmódja, darazsak irtása, darázsírtás. Lódarázs, francia darázs, német darázs, kecskedarázs. Darázsirtás oldal.

Friss topikok

Darázsirtás porozógéppel. Méh és darázs ellen! Rejtett helyeken is eredményes.

2021.04.09. 18:09 Rovarirtó

A darazsak irtása során évről-évre szembesülünk olyan problémákkal, hogy a darazsak fészke egyáltalán nem elérhető, a legjobb darázsirtó permetezőszerekkel is gondot okoz az ártalom megszüntetése. A permetszerek hátránya, hogy csak akkor garantált a hatás ha közvetlenül a fészekre tudjuk kijuttatni a szert. A készítmények elvileg rendelkeznek ugyan felületi hatástartóssággal, azonban a tipikus darázsfészkek (pl padláson, légrésben) porózus anyagok (fa, szigetelőanyag) közelében találhatóak. Az ilyen helyeken a permetszer beszívódik, tartós hatásról nem beszélhetünk. Megoldás jelent itt, ha a darázsfészek mászó-közlekedő útjaiba rovarirtó port juttatunk. Egy speciális porozógép 3bar nyomással lövi ki a darázsirtó port, egy vékony száron keresztül. A darázsirtás során kijuttatott por a por melegvérű szervezetekre nem toxikus. Ezért kényes helyeken is nagy biztonsággal végezhető darázsirtás. A nagy nyomásnak köszönhetően a rejtett zugok mélyébe is eljut a darázsirtószer, és ami ettől is lényegesebb, tartósan ott is marad, hiszen a por nem szívódik be a felületekbe, ellentétben a vizes oldattal. A felhasznált rovarirtó por nem fejt ki riasztó hatást a darázs kolóniára. A megszokott helyeiken másznak vissza a porozás után a fészekbe, ám a porral érintkezve néhány percen belül elpusztulnak. Darázsirtás és méhirtás a legtöbb esetben porfújással kivitelezhető.

Darázsirtó szolgáltatásunk nem hirdetjük járműveinken, feliratok és feltűnés nélkül érkezünk. A darázsmentesítés diszkrét és tiszta módon történik.

Darázsirtás és méhirtás porozógéppel, Pest megyében akár 24 órán belül!

1 komment

Címkék: darázsirtás darazsak rovarirtó darázsfészek darázsirtó méhirtás darázsmentesítés

A bejegyzés trackback címe:

https://darazsirtas.blog.hu/api/trackback/id/tr422493140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muvesz 2014.07.25. 15:58:05

A faházam villanyórájába fészkeltek be a darazsak. Beszórtam csavarlazító spray-el és levertem a fészket.azóta sem jön be egyetlen darázs sem a villanyórába. Utána a fás sufniba fészkeltek be, ott is ugyanezt csináltam és ahol bemászkáltak, azokat a réseket is beszórtam. Utálják a szagát.Ahol darázsfészket látok, azonnal lefújom csavarlazító spray-el és tapasztalatom szerint oda soha többé nem mennek vissza.Igyekszem addig csinálni, míg kicsi a fészek. De lefújtam már nagyobbat is. Én akkor csináltam, amikor nem nagyon voltak ott, esetleg csak pár db, mert igen nagyon félek tőlük egyébként. Napközben jönnek-mennek, akkor fújtam le a bejárati réseket is, meg a fészküket is és azt azonnal le is vertem.először a réseket kívülről és amennyi bent volt, mind kirepült.Szóval nekem a csavarlazító spray eredményesnek bizonyult a darazsak ellen.
süti beállítások módosítása